Nieuwe artikelen

Tips voor het voorbereiden van campagnes voor de feestdagen

Tijdens de vakantie hebben mensen veel vrije tijd om kennis te maken met reclameaanbiedingen en een product of dienst te kiezen. Daarom, als u meer klanten wilt krijgen, moet u uw campagnes zorgvuldig voorbereiden.

Bepaal de dynamiek van de vraag naar uw goederen of services tijdens de feestdagen, en Google Trends kan helpen bij het bepalen van de vraag naar goederen of services in Google Zoeken:

Op basis van de statistische gegevens over gebruikersverzoeken kunt u een conclusie trekken over de dynamiek van de vraag in de voorvakantie- en vakantieperiode. Daarom is het niet aan te raden om tijdens de vakantie geen advertenties meer te tonen. Zelfs als je over je onderwerp een serieuze afname van de zoekvraag ziet, verdwijnen de gebruikers zelf van internet nergens, ze blijven het gebruiken: ga naar sites, consumeer inhoud en communiceer. Dit betekent dat u goedkoop verkeer van advertentienetwerken kunt krijgen en leads kunt verzamelen.

Een uitzondering is wanneer een verkoop communicatie tussen medewerkers en klanten inhoudt en u geen bestellingen in het weekend kunt verwerken.

Identificeer uw doelgroep

Voordat u een campagne met een vakantiepromotie of speciale aanbieding voorbereidt, moet u bepalen wie uw doelgroep is, zodat u potentiële klanten nauwkeuriger kunt targeten. Verdeel het in segmenten en bepaal aan wie u tijdens de vakantieperiode producten of diensten aanbiedt. Personaliseer uw advertenties voor verschillende doelgroepsegmenten. Het is belangrijk om vast te stellen wie uw potentiële klanten zijn, welke sites ze bezoeken en met welke apps ze communiceren.

Werk de semantiek van uw advertenties uit, voeg feestelijke sleutelzinnen toe

Zorg voor uw reclamecampagnes voor de feestdagen. Werk de semantiek van uw advertenties uit, voeg feestelijke sleutelzinnen toe. Denk na over uw advertentietekst en vergeet de CTA in uw advertentietekst niet: “Koop voor een vakantieprijs!”, “Maak een leuk cadeau voor jezelf!” Bereid speciale extensies voor: verduidelijkingen, snelle links, “Prijzen” en “Promoties”.

Experimenteer met verschillende berichten en call-to-action-advertenties om vóór de feestdagen de beste advertentie te vinden en het aantal conversies te maximaliseren. Gebruik een ander ontwerp. Maak vakantiebanners voor online advertenties.

Wijzig uw maximum CPC

Gewoonlijk plaatsen tijdens feestdagen minder adverteerders advertenties in Yandex.Direct. Pas uw maximumbod aan op basis van uw geplande verkeer. Op verschillende feestdagen heerst de vraag naar bepaalde goederen. Het maximumbod moet daarop worden verhoogd.

Dien en verwerk verzoeken van de site

Een andere taak die tijdens vakanties vaak wordt vergeten, is om aanvragen op tijd en met hoge kwaliteit te verwerken. Als er veel verkeer naar de site is, is het noodzakelijk dat oproepen en berichten van gebruikers naar de verkoopafdeling worden gestuurd en tijdig worden verwerkt. Als u advertenties weergeeft wanneer het bedrijf niet beschikbaar is, moet dit op de site worden weerspiegeld. Het is beter om in het bericht te schrijven dat als de gebruiker nu een verzoek indient, de werknemers van het bedrijf eerst contact met hem opnemen, maar als de vakantie voorbij is.

Bovendien kunt u een korting aanbieden als een sitebezoeker op dit moment een verzoek achterlaat. Dus ook al beantwoord je hem niet meteen, de gebruiker zal gemotiveerd zijn om de gerichte actie op de site te ondernemen.

Adverteren tijdens de feestdagen biedt u een aantal voordelen: een buy-in publiek, minimale concurrentie en veel ruimte voor creativiteit en experiment. Test daarom verschillende teksten, extensies, CTA’s, promoties, banners en landingspagina’s en verhoog uw conversie!

 

Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden.

E-mail: info@webdevelopmentapp.com

BE: +32 499 41 46 24

Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen, Belgie

Tips voor het voorbereiden van campagnes voor de feestdagen

wordpress website laten maken kosten

web developer

https://webdevelopmentapp.com/nl/prices.html

Registreer u vandaag nog en word lid van ons platform

Wil jij jouw blogs delen en een breed publiek bereiken? Wacht niet langer en registreer je vandaag nog op Rijschoolericbakker.nl

Gerelateerde artikelen die u mogelijk interesseren

Gerelateerde berichten

Fiets Kopen in Rotterdam: 7 Veelgestelde Vragen Beantwoord

Het kiezen van de juiste fiets kan een waar doolhof lijken, vooral in een fietsstad als Rotterdam waar de keuze overweldigend kan zijn. Van stadsfietsen tot elektrische modellen, er is voor ieder wat wils. Hieronder gaan we in op de zeven veelgestelde vragen die je kunnen helpen bij het vinden van de perfecte fiets voor jouw fietsavonturen in de Maasstad. 1. Welke soorten fietsen zijn het meest geschikt voor het stadsverkeer in Rotterdam? Rotterdam staat bekend om zijn moderne architectuur, brede fietspaden en groene parken. Voor de stedeling die deze stad op twee wielen wil verkennen, zijn vooral stadsfietsen en hybride modellen aan te bevelen. Deze zijn comfortabel en veilig voor dagelijks gebruik in de stad en bieden vaak ruimte voor boodschappen en persoonlijke spullen. Tussen het strakke, moderne design van de bekende Nederlandse fietsmerken en de klassieke retromodellen kan je individuele, vloeiende lijnen en opvallende, stijlvolle kleuren verwachten –

Gepubliceerd door Rijschoolericbakker.nl