Op zoek naar bedrukte en/of op maat gemaakte dozen?

Bedrukte- en/of op maat gemaakte kartonnen dozen kunnen gezien worden als een visitekaartje van uw bedrijf. Naarmate alles steeds meer digitaal met elkaar verbonden wordt, lijken de visitekaartjes zelfs uit te sterven. En dan is het maar goed dat de professionals van de Dozenhal een alternatief hebben dat ook goed werkt. Soms werken de eenvoudigste methoden om contactinformatie te delen nu eenmaal het beste – daarom dit blog om je te laten zien hoe je bedrukte dozen in kan zetten om je klanten aan je te binden.

Met bedrukte dozen toon je je creativiteit

Met bedrukte dozen kan je klanten winnen. Het is van belang dat je bedrijf onderscheidend lijkt in plaats van gewoon. Als bedrijfseigenaar kan je met het ontwerp van je visitekaartje je uniciteit en creativiteit laten zien. Voor een bedrukte doos voor je product geldt hetzelfde. Het is moeilijk om je diversiteit te tonen door je contactgegevens te sms’en of een uitnodiging te sturen via LinkedIn. Bij het ontwerpen van je bedrukte doos, benadruk je wat er anders is aan jou of je bedrijf. Wees niet bang om unieke functies of coole kleurencombinaties toe te voegen om jezelf van de massa te scheiden. Het geeft je direct een kans om een positieve indruk te maken op iedereen die jouw doos bekijkt.

Onuitwisbaar, de eerste indruk

Net als bij visitekaartjes geldt ook bij kartonnen dozen dat de eerste indruk als belangrijk wordt ervaren in de commerciële wereld. Het niet hebben van een bedrijfsuiting op je doos kan zelfs een dezelfde indruk achterlaten van een zwakke handdruk. Precies niet wat je wilt. Kies daarom voor een hoogwaardige kwaliteit doos en uw prospects en klanten zullen ervan uitgaan dat je ook een kwalitatief hoogwaardig bedrijf hebt. Merkassociatie door middel van een op maat gemaakte en bedrukte doos spreekt boekdelen over jou als persoon.

Delen met velen?

Het delen van uw contactgegevens via een social media site of persoonlijke webpagina lijkt misschien een goede manier om de massa te bereiken, maar soms is het belangrijk om speciale contactgegevens of aanbiedingen alleen persoonlijk te delen. Als je bijvoorbeeld een speciale nieuwe klant ontmoet, wil je misschien aangeven dat je je mobiele telefoonnummer alleen persoonlijk deelt met belangrijke klanten en zo het feit benadrukken dat de klant speciaal genoeg is om je te allen tijde een sms te sturen voor een onmiddellijke reactie. Dat kan met bijvoorbeeld een attentie in een speciale doos mét opdruk.